Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Հոգեբանական թեստեր |
Նյութերը ենթաբաժնում: 19 Ցուցադրված նյութերը: 11-19 |
Էջեր: « 1 2 |
Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
Ս. Ասինգերի ագրեսիվության մակարդակի ախտորոշման մեթոդիկա
Ս. Ասինգերի թեստը հնարավորություն է տալիս որոշել, թե մարդը որքանով է քաղաքավարի իր կոլեգաների հետ, և հեշտ է արդյոք նրա հետ շփվելը։ Հակվա՞ծ եք արդյոք հաշտության ուղիներ որոնելու հերթական ծառայողական կոնֆլիկտից հետո։ |
Թեյլորի տագնապախռովության մեթոդիկա
Հարցաթերթիկը բաղկացած է 50 պնդումներից։ Օգտագործման հարմարության համար հետազոտվողին յուրաքանչյուր պնդում առաջարկվում է առանձին քարտի վրա։ |
Նայեք նկարում պատկերված 5 երկրաչափական պատկերներին |
Անավարտ նախադասությունների մեթոդիկա
"Անավարտ նախադասությունների" մեթոդիկան հոգեբանական պրակտիկայում կիրառվում է վաղուց։ |
Հրահանգ փորձարկվողին։ Կարդալով կամ լսելով պնդումները ստուգեք, թե որքանով են դրանք համապատասխանում վարքի Ձեր ոճին, ապրելակերպին, և ընտրեք հետևյալ չորս հնարավոր տարբերակներից մեկը՝ «այո», «թերևս այո», «ոչ», «թերևս ոչ»։ |
Հիշիր և տեղադրիր կետերը Այս մեթոդիկայի օգնությամբ գնահատվում է երեխայի ուշադրությունը: Վերևում տեղադրված պատկերները նախապես կտրատում եք՝ բաժանելով ութ քառակուսիների, այնուհետև ցույց եք տալիս երեխաներին ասելով՝ « Հիմա քեզ հետ միասին խաղ ենք խաղալու: Ես քեզ հերթով նկարներ ցույց կտամ, որոնց վրա կետեր են արված, դու պետք է նայես այդ նկարներին, այնուհետև նշես այդ կետերը այն պատկերի վրա, որը կտամ քեզ»: Այնուհետև երեխային հերթով 1-2 վայրկյանների ընթացքում ցույց է տրվում 8 քառակուսիներից յուրաքանչյուրը, և ամեն քարտը ցույց տալուց հետո առաջարկվում է այն արտատպել ազատ քառակուսու վրա 15 վայրկյանների ընթացքում: Այս ժամանակահատվածը տրվում է երեխային, որպեսզի նա կարողանա հիշել կետերի տեղերը: |
Տրամաբանական մտածողության զարգացման մակարդակի գնահատում
10 միավոր. շատ բարձր. 8-9 միավոր- բարձր. 4-7 միավոր-միջին 2-3 միավոր-ցածր 0-1 միավոր-շատ ցածր |
Գիլֆորդի թեստ (Ձևափոխված տարերբերակ) Այս թեստը ուսումնասիրում է երեխայի ստեղծագործականությունը, ստեղծագործական մտածողությունը: Հետազոտվող գործոններն են ՝ 1.Սահունություն (թեթևություն,արդյունավետություն)-այս գործոնը բնութագրում է ստեղծագործական մտածողության սահունությունը և որոշվում պատասխանների ընդհանուր թվով: |
Մինչ մեթոդիկայի կիրառումը երեխային բացատրում են, որ իրեն կցուցադրվեն ամբողջական նկարից հատվածներ և նա պետք է կռահի ամբողջական պատկերի բովանդակությունը, որին պատկանում են մասերը: |