Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ

Նյութերը ենթաբաժնում: 9
Ցուցադրված նյութերը: 1-9

Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների

  5  խաղ, ամբողջ աշխարհից, որոնք կօգնեն երեխաներին հեռու պահել համակարգիչներից

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1145 | Добавил: khudoyanani | Дата: 25.01.2019 | Комментарии (0)

Կախվածություն մայրիկիցնման կախվածությունը աստիճանաբար է առաջանում: Դրա առաջին նշանները դրսևորվում են երեխեայի կյանքի 6-8 ամիսների ընթացքում, և դա նորմալ է, այն երեխայի զարգացման համար պարտադրի պայման է: Հատկապես դրսևորվում է, երբ երեխան վախենում է ինչ որ բանից: Սակայն կա կախվածության տարբեր տեսակներ: Եթե մայրիկը միշտ երեխայի կողքին է, և դրա հետ մեկտեղ նրան տալիս է խաղի կամ զբաղմունքի ընտրության ազատություն, ապա ձևավորվում է նորմալ կախվածություն: Մեկ այլ տարբերակ է, երբ երեխան ինքնուրույն խաղում է, և առաջարկում դրան մասնակից դարձնել նաև մայրիկին: Սակայն վերջինս երեխային մեկ այլ անկախ գործունեության է մղում, և դրանով ազատվում երեխայից

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1505 | Добавил: khudoyanani | Дата: 01.12.2018 | Комментарии (0)

                                                                    

 

Առաջին հայացքից կարող է բարդ թվալ, բայց ծանոթանալով խաղին շատ հեշտ երեխան կներառվի խաղի մեջ: Խաղը ուղղված է զարգացնել ստեղծագործական միտքը,  գեղարվեստական  ճաշակը  և այլն: Խաղը շատ համապատասխան է  5 – 12 տարեկան երեխաների համար: Ընտրվում է խաղավար:  Ցույց է տրվում ինչ որ կենդանու կամ ֆիլմի հատված:  Խաղացողները կազմում են շրջան: Շրջանից  2 հոգի դուրս են գալիս մեջտեղ, և երկուսով որոշում են ինչ պատկեր են ցույց տալու:  Պլաստիրինով պատրաստում են քանդակ, և մյուս մասնակիցերը պետք է գուշակեն: Որ մասնակիցը արագ և ճիշտ գուշակեց քանդակը , փոխարինվում են տեղերով և նա է փորձում քանդակ ցույց տալ, և այդպես շարունակ:

Նյութը պատրաստել է ՀՊՄՀ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի բաժնի ուսանողուհի Լիլիթ Մկրտչյանը

 

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1831 | Добавил: khudoyanani | Дата: 17.07.2018 | Комментарии (0)

 

Տարբեր քայլվածքներ

(առաջադրված է Վ․ Լևի կողմից։ 7-10 տարեկան երեխաների համար)

Ամաչկոտ տղային կամ աղջկան առաջարկեք քայլել ինչպես

-          Փոքրիկ, որը նոր է սովորում քայլել

-          Զառամյալ ծերունի

-          Հարբած մարդ

-          Առյուծ

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 4781 | Добавил: khudoyanani | Дата: 23.03.2018 | Комментарии (0)

Խաղը զարգացնում է մտածողությունը և դատողությունը: Խաղին կարող են մասնակցել 2 – 4 կամ ավելի մասնակիցներ: Առաջին մասնակիցը, մտքում պահում է մեկ բառ և մյուս մասնակիցները պետք է գուշակեն այդ բառը: Դրա համար նրանք տալիս են տարբեր հարցեր, որը որ նրանց կհանգեցնի ճիշտ պատասխանի: Օրինակ, եթե մասնակիցը մտապահել է տանձ բառը, մասնակիցները կարող են տալ այսպիսի հարցեր.

Միրգ է

Համեղ է

Հողի մեջ է աճում թե ոչ

Փափուկ է

Տանձ է

Կարելի է նաև նշել գույնը: Ճիշտ գուշակած մասնակիցը կշարունակի խաղը:

Նյութը պատրաստել է ՀՊՄՀ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ուսանողուհի Լիլիթ Մկրտչյանը

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1121 | Добавил: khudoyanani | Дата: 02.03.2018 | Комментарии (0)

 

 

 

<< Յուրահատուկ պատկերներ >>

Խաղը նախատեսված է 5 - 7 տարեկան երեխանների համար: Խաղը կարելի է խաղալ 4 – 5 երեխաների հետ: Խաղավարը նախապես պատրաստում է գունավոր կտորներ և քաղցրավենիքներ: Երեխաները պետք է ձևավորեն ինչ- որ պատկերներ: Վիճակահանության միջոցով ընտրվում է մասնակից, որը հանում է գունավոր կտորները, և հերթով կապում խաղացողների աչքերը: Այնուհետև երեխաները առանձնանում են և պատրաստում պատկերներ: Մեկը մյուսին իր պատրաստածը ցույց չի տալիս: Յուրաքանչյուրը իր պատրաստածը ցույց է տալիս խաղավարին և փորձում է բացատրել, թե ինչ է պատրաստել: Հաղթում է այն մասնակիցը, ում պատկերը ամենից հե­տաքրքիրն ու գեղեցիկն էր: Խաղավարը հերթով ցույց է տալիս պատկերները, և ով ավելի արագ է գուշակում, նա էլ ստանում է մրցանակը:

Նյութը պատրաստել է ՀՊՄՀ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ուսանողուհի Լիլիթ Մկրտչյանը

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1562 | Добавил: khudoyanani | Дата: 06.01.2018 | Комментарии (0)

 

 

 

<< Իրերի խաղարկություն >>

Խաղը սկսում են հետևյալ կերպ, երեխաներից մեկի աչքերը փակում են, իսկ դիմացը զամբյուղ են դնում, որի մեջ յուրաքանչյուր մասնակից մոտենում և դնում է իր իրերից որևէ մեկը: Ընտրված մասնակիցը պետք է ընտրի և փորձի գուշակել ձեռքի իրը: Գուշակելուց հետո խաղացողը առանդց ձեռքի իրի անունը տալու, դրա վերաբերյալ հանելուկ է հորինում այդ իրի հետ կապված, ով ճիշտ գուշակի, խաղը շարունակում է, իսկ եթե չեն գուշակում, խաղը շարունակում է նույն մասնակիցը:

<< Ուր է փայտիկը >>

Այս խաղին պետք է մասնակցի 8 մասնակցից ոչ պակաս: Մասնակիցները բաժնվում են 2 թիմի, վերցնում են 2 հարթ փայտիկներ՝ մեկի վրա կամ ինչ որ բան ենք փակցնում, կամ վառ գույնով ներկում են: Թիմերը նստում են դեմ դիամց մոտ մեկ մետր հոռավորության վրա: Փայտիկները գտնվում է խաղավարի մոտ, նա փայտիկները մեջքի ետևում է թաքցնում և խառնում է տեղերը, իսկ խաղացողը պետք է գուշակի: Ճիշտ գուշակելու դեպքում թիմը ստանում է մեկ միավոր և խաղացողը կփոխարինի խաղավարին: Այսպես կշարուակվի այնքան ժաման մինչև թիմերից մեկը կհավաքի 15 միավոր:

Նյութը պատրաստել է ՀՊՄՀ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ուսանողուհի Լիլիթ Մկրտչյանը

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1413 | Добавил: khudoyanani | Дата: 11.10.2017 | Комментарии (0)

Այս արտահայտությունը լսելով` երեխան մտածում է` <Բոլոր մեծերը խելացի են և լավն են և պետք է անել այնպես, ինչպես նրանք են ցանկանում>: Արտահայտությունը վտանգավոր է նրանով, որ երեխան սկսում է վստահել բոլոր մեծերին, անգամ անծանոթներին, և նրանցից ոչ մի վատ բան չի ակնկալում:

 

Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններ | Просмотров: 1103 | Добавил: khudoyanani | Дата: 05.08.2017 | Комментарии (0)