Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Պրոյեկտիվ թեստեր |
Գոյություն ունեն մի շարք կոնֆլիկտային իրավիճակներ, որոնք առաջանում են յուրաքանչյուր աշակերտի և յուրաքանչյուր ուսուցչի հարաբերությունների կառուցման ընթացքում։ Կան ուսուցիչներ, որոնք դժվարանում են աշխատել բարձր դասարանցիների հետ և առաջանում է կոնֆլիկտ, սակայն կան նաև մասնագետներ, որոնք այդպիսի խնդիրներ ունենում են նաև ցածր դասարաններում։ Որոշ աշակերտների մոտ առաջանում են ստատիստիկ հայացքներ, որոնք օգնում են աշակերտին շփում և հարաբերություններ ստեղծել իր իսկ մանկավարժի հետ։ Գոյություն ունեն թեստեր, որոնց միջոցով կարողանում ենք հասկանալ ուսուցչի և աշակերտների հարաբերությունները, նաև հասկանում ենք կա՞ փոխադարձ վստահություն աշակերտի և ուսուցչի միջև,թե ոչ։ Այս պրոյեկտիվ հարցաթերթիկի միջոցով տրվում են մի շարք հարցերի պատասխաններ։ Հարցաթերթիկը բաղկացած է 20 կետից։ Առաջին 7 կետերը իրենից ներկայացնում են փոփոխված մեթոդաբանության, հասկանալի է դառնում, թե ինչպիսի առանձնահատկություններ են տեսնում աշակերտները իրենց ուսուցիչների մեջ։ Մնացած կետերը դրանք անավարտ նախադասություններ են, որոնք լրացվում են աշակերտի կողմից։ 3. Նշի'ր 5 ուսուցիչների, որոնց համարում ես ամենաօժանդակող, հասարակ և չեզոք, նաև չտարբերվող։ Նշի'ր անվան սկզբնատառերն ու սեռը։
Գրի'ր յուրաքանչյուր նախադասության ավարտը։ Գրիր այն, ինչ առաջինն է ծագում քո գլխում, և երկար մի՛ մտածիր։ Նյութը պատրաստել են ՀՊՄՀ Կենսաբանություն, քիմիա և աշխարհագրություն ֆակուլտետի ուսանողուհիներ՝ Հարությունյան Ռիման և Սիրականյան Վահանուշը: Աղբյուրը՝ http://voeto.ru/nuda/uchitele-glazami-uchenikov-i/main.html | |
Դիտումներ: 4051 | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |