Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Հանրամատչելի հոդվածներ

Ժամանակ մի ծախսեք այն բանի վրա, ինչում դուք ուժեղ չեք

Ժամանակ մի ծախսեք այն բանի վրա,  ինչում դուք ուժեղ չեք

Լավագույնները շատ քիչ ժամանակ են ծախսում այն բանի վրա, ինչում նրանք ուժեղ չեն:Դպրոցական համակարգը  շատ բան կարող է սովորել նրանցից: Շատ  հաճախ երեխաներին  խորհուրդ են տալիս զբաղվել այն բանով,  ինչը նրանց մոտ ավելի վատ է ստացվում, իսկ այն բանի համար, ինչը լավ է ստացվում, ժամանակ չի մնում:  Ենթադրվում է,  որ  այդ ճանապարհով  երեխաներին  սովորեցնում են ավելի  շատ բան հասկանալ. դա սխալ է:  Եթե  ավելի շատ աշխատես քո  թույլ կողմերի վրա, ի վերջո կունենաս  շատ ուժեղ թույլ կողմեր:                                                                                                                

Օրինակ՝ ցանկացած մարզիկ  անընդհատ  մարզում է  իր  հմտությունները, որպեսզի ավելի ու ավելի  բարձր մակարդակի հասնի:  Վերցնելով ցանկացած սպորտաձև՝  կտեսնենք, որ բոլոր մարզիկներին միավորում է մեկ առանձնահատկություն: Նրանք ժամանակի մեծ մասը ծախսում են իրենց ուժերի վրա, որը նրանց բնությունն է պարգևել: Ոչ արդյունավետ գործունեության վրա շատ քիչ ժամանակ է ծախսվում: Նրանք օրվա ժամանակի մեծ մասը  մարզվելու վրա են ծախսում:

Աստված մեզ բոլորիս օժտել է այս կամ այն տաղանդով: Կյանքի մեծ մասը նվիրում ենք հասկանալու համար, թե  որն է մեր տաղանդը,և որն է դրա օգտագօրծման լավագույն տարբերակը: Շատերի համար  իրենց տաղանդը հասկանալու համար բավականին երկար տարիներ է պահանջվում,  ոմանք էլ ամբողջ կյանքում այդպես էլ չեն հասցնում հասկանալ:Նման մարդիկ իրենց կյանքի մեծ մասը զոհաբերում են այն աշխատանքով, որը չի համապատասխանում իրենց ուժերին:

Շատ կարևոր է  հստակ իմանալ,  թե ինչում ենք մենք լավագույնը: Կան բաներ,  որտեղ գերազանց ենք, բայց կան նաև այնպիսի բաներ, որ պետք է ազնվորեն  խոստովանենք , որ դրանցում մենք պարզապես զրո ենք:

Նկարագրենք մեր տաղանդը  10 բալային սանդղակում, որտեղ  1 միավորը ցույց է տալիս ամենաթույլ կողմը, իսկ 10 միավորը որտեղ չկա մեզ հավասարը:   Կյանքի ամենամեծ  պարգևը կստանանք,եթե ժամանակի մեծ մասը տրամադրենք մեր անձնական տաղանդի  <<լավագույն տասնյակին>>:

Որպեսզի հասկանաք ձեր ուժեղ կողմերը, ինքներդ ձեզ մի քանի հարց տվեք.

Ի՞նչն է ձեզ  հեշտությամբ հաջողվում,  առանց  ջանքերի և լրացուցիչ պատրաստվածության:
Ձեր տաղանդը օգտագործելու համար  ի՞նչ հնարավորություններ կան այսօր:
Ի՞նչ կարող եք ստեղծել դրանց շնորհիվ:
Հաջորդ  կարևոր հարցն այն է, թե շաբաթվա ընթացքում  ժամանակի քանի՞ տոկոսն եք  տրամադրում այն բանին,ինչը փայլուն եք կատարում:                                          

Սովորաբար պատասխանում են 15-25%:

Իսկ ի՞նչ կլինի,  եթե ցուցանիշը բարձրացնենք  մինչև 80-90%:

Առաջադիմության էությունն է ստեղծել նոր սահման, որից անցնել չենք կարող: Որպեսզի հստակ հասկանանք,ինչպես հաստատել սահմանները,պատկերացնենք մի փոքրիկ երեխայի ՝օվկիանոսի ավազոտ լողափի մոտ: Այնտեղ կա անվտանգ տարածք,ցանկապատված հաստ պարաններով: Այդ կապված պարանները երեխային թույլ չեն տալիս անցնել  ցանկապատված տարածքից:  Ցանկապատված տարածքի ներսի խորությունը մոտ կես մետր է: Այնտեղ հանգիստ է, և երեխան կարող է խաղալ առանց անհանգստանալու:

Ցանկապատից դուրս ջրի հոսքը շատ ուժեղ է և ջրի հոսքից խորությունը ակնթարթորեն բարձրանում է մի քանի մետր: Շուրջը  վարում են մոտորանավակներ:                  Շուրջը տեղադրված է նախազգուացնող նշաններ << Զգուշացե’ք լողալն արգելվում է>>:

Մինչ երեխան գտնվում է ցանկապատված տարածքում,ամեն ինչ լավ է,իսկ ցանկապատից դուրս՝ վտանգավոր:

Օրինակի էությունն այն է,որ խաղալով այնտեղ,որտեղ խանգարվում է  ուշադրությունը,կարող եք դուրս գալ վտանգավոր գոտի,որտեղ ձեզ սպասվում է հոգեկան և նյութական վտանգ:

Այն տարածքը,որը ձեզ լավ ծանոթ է,  կարող եք ամբողջ օրը անվտանգ թրջվել:

Կարևորը ուշադրությունն է, այն դարձրեք սովորություն, և հաջողությունը միշտ կուղեկցի ձեզ:

Նյութը պատրաստել է ՀՊՄՀ Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ուսանողուհի  Իրինա Մանուկյանը:

Աղբյուրը՝ adme.ru:

 

 

 

Կատեգորիա: Հանրամատչելի հոդվածներ | Ավելացրեց: khudoyanani (14.01.2017)
Դիտումներ: 835 | - Վարկանիշ -: 5.0/2
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0
avatar