Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Պրոյեկտիվ թեստեր |
Նպատակը- երեխայի՝ ընտանիքի անդամների հետ ունեցած հարաբերությունների ախտորոշում Օգտագործվող նյութեր- կարմիր, դեղին, կանաչ, կապույտ, մանուշակագույն, շագանակագույն, մոխրագույն և սև թերթիկներ ունեցող ծաղիկ, որի մեջտեղում սպիտակ շրջան է Մեթոդիկան կիրառվում է զրույցի ձևով Հրահանգ
Արդյունքների վերլուծություն Դեղին՝ <միասին, իրար մոտ>>- Երեխայի համար չափազանց կարևոր անձնավորություն, ով բավարարում է երեխայի սիրված և ընդունված լինելու պահանջմունքը. Երեխան հուզական կախվածություն ունի տվյալ անձից, նա իր համար հանդես է գալիս որպես հեղինակություն Կարմիր՝ <<ակտիվ փոխներգործություն>>- ուրախ, ակտիվ մարդ է, որը սակայն երեխայի հետ ոչ այդքան կայուն հարաբերությունների մեջ է Կապույտ՝ <<մոտ, բայց ոչ միշտ միասին>>- երեխան ձգտում է ամեն կերպ խուսափել այս մարդու հետ կոնֆլիկտներից, կան համատեղ հետաքրքրություններ, խաղեր: Կանաչ՝ <<հույս>>- այս մարդը բավարարում է երեխայի պաշտպանված լինելու պահանջմունքը Մանուշակագույն- երեխան կարծես անտեսում է այս մարդուն, սա ընտանիքի այն անդամն է, որը կարծես չի խառնվում ընտանիքի գործերին և երեխայի համար հեղինակություն չի Շագանակագույն- չար պահանջկոտ անձնավորույուն, ով հաճախ անարդարացիորեն պատճժում է երեխային Մոխրագույն- չկա հուզական կապ, այս մարդը երեխային հաճախ քննադատում է, ավելի շատ մտածում է իր մասին Սև- ագրեսիվ է երեխայի հանդեպ, հնարավոր է , որ անգամ ֆիզիկական բռնություն է ցուցաբերում երեխայի հանեպ: Երեխան կոնֆլիկտ ունի տվյալ անձի հետ
Լրացման թերթիկ
Երեխայի անուն, ազգանուն ___________________ Պատասխաններ 1. ________________ ________________ 2. ________________ ________________ 3. ________________ ________________ 4. ________________ ________________ 5. ________________ ________________ 6. ________________ ________________ 7. ________________ ________________ 8. ________________ ________________ Աղբյուրը՝«Диагностика психических состояний детей дошк возр: Учебно-метод пособие. Сост.: Велиева. СПб: Речь, 2005. 128-129с. | |
Դիտումներ: 5226 | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |